söndag, augusti 14

Framme

Tog en öl när vi väl kom till Landvetter, det måste man ju hinna med =)
Men efter 10 min fick vi gå till incheckningen
för då ropade dom på oss i högtalarna =)
Flygresan gick smidigt, tog bara 3,20 istället för 4 timmar.
Läste i boken "Varför gråter inte Emma?", satt och lipade flera gånger,
fy fasen vad hemskt...

Efter att vi hade landat så kom det två chaufförer och plockade upp oss och
skjutsade oss alla 8 hit till Guljans mamma och pappa där vi ska bo ett par dagar.
Har fått "nattamat", en kombo av lunch och
kvällsmat som jag hade missat.

Längtar efter att krypa ner i bäddsoffan och sova och
invänta morgondagen.
Det är 29 grader här nu klockan 00.25, inga fel =)
Imorgon blir det sol, bad, turkiskt spa tror jag !!

Alla undrade varför Guljan skulle ha med datorn och
här sitter jag nu och bloggar =)
Fast det funkar ju genom wifi och iphonen oxå men smidigare såhär.
Dags att vara social !!


2 kommentarer:

Lotten sa...

Åh så härligt! Här vakna man upp till spöregn..
Den boken är verkligen ingen upplyftare, men absolut läsvärd!
Kram och ha en bra dag i solen som jag antar är framme i Turkiet iaf! :-)

Lina sa...

ååhhh härligr för er.
ha de underbart. värmen är ju inte alls saknad här hemma. saknar att steeka på standen hela dagen..
tack för din kommentar på mitt förra inlägg. de värmer, och jag vet att killen med stork K finns och att de inte va F! =)
kärlek till dig. hälsa alla. kraaaam