onsdag, augusti 24

Långpromenad

Blev aldrig någon fotbollsskola eller tripp till Skalunda igår.
Sötingarna var sjuka och Frida oxå.
Så styrde om planen och tog en långpromenad med Johanna på 1 h och 23 min.
Har mätt sträckan och det blev ca 8,5 km.
Känns allt i kroppen idag, var ett bra pass i måndags,
joggning på det och långpromenad, träningsvärk i hela nästan hela kroppen,
ben, lår, röv, mage, armar, skuldror, det är gött =)

Gick direkt hem till Gabbi som bjöd på kaffe vid 19 och blev kvar i två timmar.
Kollade på en massa härliga kort från deras bröllopsdag och
kikade på möhippe-svensexe- och kidnappningsfilmerna.
Hann med att tjöta lite oxå =)

Traskade hem, tog en dusch och käkade några ägg och keso och
la mig i sängen och läste ut boken.
Så klockan blev ändå strax efter 23 när jag släckte lampan.
Jag som skulle komma i säng vid 22, hmm !!
Onsdag idag då.
Förhoppningsvis har familjen i Skalunda piggat på sig så då blir det
ett besök där.
Vill gärna träffa dom och lämna presenterna till sötingarna,
tror dom kommer bli übergulliga ;)
Ska försöka klämma in en promenad/joggingtur någonstans oxå,
kanske passar på när jag är ute i buschen?!

Time to work !!

1 kommentar:

zandra sa...

åh, du måste visa bild på dom!! kommer bli såå sööta=)