onsdag, augusti 10

Jogga

Hade en superdag igår med mina tjejer.
Solade, gjorde fotbad, ansiktsmask, fick ryggmassag av mannen i huset och 
åt av Karins goda lunch och efterrätt.
Babblades en del oxå =)

Piffade till oss och åkte in till mig vid halv åtta.
Handlade med en massa plockmat och moffade i oss.
Sen gick vi till Tisdaxlkubben.
Var väldigt lite folk men en hel del som man kände ändå.
Gick hemåt vid halv två och knöt mig !!
TACK tjejer för en mysig dag/kväll ;)

 Söta Nils var med oss tjejer
 Brudarna
 Fanta och rosé är läskande i värmen
 Karins goda laxlunch
 Vaniljpannacotta till dessert
 En sovande Nils (jag lyckades söva honom ;) )
 Karin & Nils

 Frida och Karin i väntan på att hugga in
 Smile ;)
 Fina Karin 
 Fina Frida
Vi tre
Lena följde inte med ut denna gången men snart hoppas 
vi får en partykväll ihop

Mådde fint när jag vaknade men det blev ändå en frulle i sängen och
en film, vädret var ju inte så värst bra så då kunde man ligga där med gott samvete.
Nu har jag städat av lägenheten, damma, dammsugit och torkat golven.
Har även städat av lite i trappuppgången för den var grymt smutsig.
Är dålig på det men bättre än dom andra i huset i alla fall.
Ska bara dammsuga mina två sista trappor och dom andra resten men
det har nog aldrig hänt på dessa månader jag bott här.
Men nu är det lite fräschare i alla fall =)

Nu ska jag ta en promenad upp till spåret och försöka mig på en joggingrunda,
får se hur det går?!
Var alldeles för länge sedan och har blivit helt förslappad men måste ta tag i det nu.
Kanske inte blir så mycket träning i Turkiet direkt men hinns det med en gång eller två 
nu innan så har man ju gjort det i alla fall.

Ikväll blir det en date med Johanna.
Har inte setts på en vecka för hon har jobbat en massa men ikväll så.
Kanske blir matlagning och en film, får se lite !!

Dags att slänga in en tvätt och dra på sig löparkläderna, ingen återvändo !!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår alltid lika trevligt!!
Hoppas det gick bra i spåret, gött träningsväder är det iaf om du frågar mig =) Hatar när det är för varmt!

Ha en mysig kväll med Johanna så får vi hoppas att vi hinner ses innan du drar till turket!
Kram