måndag, augusti 8

Måndag

Bröllopet i lördags dag/kväll/natt var helt
magiskt och vackert.
Superbra ordnat och jätteskoj.
Skakade rumpa fram till 4
då jag liftade med brudparet in till stan.
TACK Herr & Fru Wedebrand <3


Har inte hunnit få över några kort till datorn än men
bjuder på detta på fina Carro och Mimmi så länge :)

Igår var en slappardag, Laila kom förbi vid 15 och
drog upp mig ur sängen :)
Satt och tjötade i två timmar,
så skoj att äntligen få till en träff.
Nu får det inte gå lika länge tills nästa gång ;)

Åkte ut till Skalunda med pizza och blev kvar över natten.
Så här har vi ätit sconesfrulle och nu försöker
vi komma på något kul att göra?!
Vilken dålig fantasi man har men det står helt still?!

Vi får väl se om/vad vi lyckas komma på !!

- Iphonebloggning



4 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Så du kom hem iaf! Vi stod vid bilen en stund och vänta på dig så skönt att höra att du inte blev fast därute :)
Jäkligt kul var det iaf!
Kram

Sofia sa...

Supersnygg var du på kortet tidigare! Och här var det också två hotties!
Här ser vi på Emil (och jag hoppas lite att Emmie ska somna för jag har lust att baka... ovanligt).
Hoppas ni kommer på nåt skoj att göra i regnet. Fisken nappar bra när det regnar har jag hört ;)
Annars får ni svänga in på fika i eftermiddag!

Ha det gott! Kram kram.

Anna sa...

Roligt att du känner Carro! Hon är en gammal kompis till mig :)

Alltid roligt med bröllop, va längesen jag va på ett nu och inget tror jag är på gång heller ;)

Sandra sa...

Sofia:
Tack så mycket för komplimangen om håret och tack för fikorna och trevligt sällskap förut ;)
Ses snart igen !!
KRAM