onsdag, augusti 3

Förslappad

Hade en jätte skön soldag ute på Bobacken igår.
Läste, badade fler gånger och bara njöt, en perfekt semesterdag =)

Festen hos Nadja och Linus var jätte trevlig.
Lekte lekar och mitt lag vann, såklart =)
Käkade god högrevsgryta, drog en tequila och drack corona.
Liftade med Johanna in vid 00 så jag kom hem.
Fast tog ett strög förbi Harrys och gjorde ett kik men det var väl sådär.
Hamnade på lite efterdoja och kom i säng vid 5 !!
TACK Nadja & Linus för att jag fick komma ;)

Vaknade vid 10 och solen strålade.
Har mått helt ok och legat ute i trädgården på ett täcke och läst hela dagen.
Blev dock attackerad av gräsklipparen så man kunde inte riktigt slappna av.


Nu ikväll har jag bara softat.
Kanske behövdes det med även om jag just nu dör av tristess...
Har bäddat rent, dammsugit, gjort rent toan, läst och kikat på en film, 
No string attached, en mysig film.
Nu funderar jag på om jag ska röra på dököttet och ta en promenad?!
Man har ju blivit helt förslappad, vet en hel vecka sedan jag motionerade.
Det är ju förvisso semester men man behöver ju inte lägga ner totalt kanske för man
mår ju inte direkt bra av allt man knökar i sig samtidigt som man inte rör på sig.
Men när semestern är över om 2,5 vecka då är det hårdkörning,
har ett mål hur jag vill att kroppen ska se ut och dit ska jag fasen i mig !!

3 kommentarer:

Jessi sa...

Jag borde oxå ta mej ut och röra på mej men det får va tills alla virusar och baciller är borta ur min kropp. Mår tillräckligt dåligt av värmen ändå.
Du kommer säkert nå ditt mål, det är bra att va envis! :)
Kram

Lotten sa...

Vad bra att du har det klart då! :)
Måste oxå inhandla örhängen och bestämma hur håret ska va osv..
Har du förresten bestämt hur du ska ta dig dit och hem och så?
Kram

Anna sa...

Impad av din energi dagen efter alltså! Måste vara den där bakismedicinen som gört ;)

Förresten kolla på fotokursen till hösten. Hitta en på medborgarskolan för systemkameror och det har jag ju ingen :( Får kolla med jobbet om jag kan låna en för det verkar ju sååå kul. Ha en bra dag!