tisdag, augusti 9

Tjejdag

Kvällen igår hos Maggan var trevlig, delade på två flarror gott rosé och
babblade en massa.
TACK ;)

Här har det precis intagits kaffe och lite frukost.
Packar och donar lite för snart kommer Frida och vi ska fram på stan och
shoppas lite.
Skulle vilja ha något nytt att ha på mig ikväll?!
Mitt pass var klart oxå så det skulle vara bra att hämta.

Idag står det tjejdag på schemat.
Jag, Frida, Lena (Nils får vara med på ett hörn) ska hem till Karin och
mysa hela dagen.
Blir champagnelunch, förhoppningsvis lite solning och minispa.
Brukar ju få till en helg eller en dag i alla fall varje sommar och ses alla fyra och 
det är en härlig tradition som jag hoppas håller i sig läääääänge !!



Vi fyra på förra årets tjejdag/kväll hemma hos mig 

Hoppas du får en bra tisdag, på jobb som semester =)