tisdag, augusti 23

Seg

Shit pommes vad seg jag är, släckte inte lampan förrän halv tolv...
Och så är det ju tisdag oxå, segaste dagen på veckan.
Men blir ändå lite uppiggad av dom gulliga kunderna som säger att jag är
jättebrun och är snygg i "nya" frillen, det ger energi =)

Käkade havregrynsgröt med solhavredryck i morse igen,
riktigt gott faktiskt, så det får bli det nya nu.
Men idag hade jag ett kokt ägg och kaffe till oxå,
är bra att starta dagen med ett bra mål.
Drog ju på frullen till 9 här på jobbet ett par månader innan semesterna
men tror nog fasen att det var därför som det inte hände så mycket
med kroppen trots att man tränade.
Kroppen behöver starta med mat i magen så förbränningen
kommer igång så nu är jag på rätt bana igen.
Här till frulle blev det turkisk yoghurt med hallon i, helt ok.

I eftermiddag ska jag banne mig se till att plocka ur resväskan som står i hallen.
Hör inte till vanligheten att jag brukar "gå över" saker som ligger på golvet
men orkade verkligen inte igår och prioriterade annat istället.
Ska även slå in varsin förtidig julklapp till Mira och Mella,
orkar inte vänta med den ända till jul så dom får dom nu =)
Tror det blir en tripp ut dit för att hälsa på barn och föräldrar i kväll.
Kanske följer med på fotbollskolan och sen "släpar" med Frida ut på en promenad?!
Men idag SKA jag komma i säng i tid, det är ett måste !!

Lunchen är på ingång och sen vila på det !!

5 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Då kanske vi ses på fotbollsskolan sen då! Om det nu är Örslösa?! :-)

Sara sa...

Nu ska jag försöka lämna en kommentar. funkar inte på min mobil eller så gör jag fel! :)
Hoppas semestern har varit bra. Turkiet är helt underbart tycker jag.. !:)

Anonym sa...

Välkommen hem! / Lena

Anonym sa...

Såg er inte på fotbollskolan? Hurtig du var då som drog ut och sprang i går!
Ja, jag ska försöka härda ut är ju betydligt lättare när Filip äter nyttigt oxå =).
Kuren är köpt på hälsokosten Life! Det finns kurer som är på kortare tid typ 10 dagar om du blir sugen =)

Ha det gott!
Kram

Sandra sa...

Lena:
Tackar ;)