torsdag, augusti 18

Stekning

Era ord och kramar värmer massor, tack <3

Hade en bra dag igår,
det puttade undan känslorna lite.
Även om jag var med min familj här så saknade jag
min familj hemma denna dag eftersom vi brukar ses <3
Var på rafting, flottfärd uppe i bergen.
Jättefint och superkul och våran båt med
ream Sweden vann ju såklart bland alla tyskar :)

Var inte hemma förrän 20 och då var det
kvällsmat och kortspel.
Sen åkte vi med dom turk/tyska grannarna och
badade i havet vid midnatt, underbart.
Stannade till och tog en öl och kollade på fotboll
på vägen hem.

Idag är det poolhäng hela dagen.
Är så varmt så det rinner svett från knä och
armveck och det pärlar sig på hela kroppen :)
Ett dopp var tjugonde minut är ett måste.



Såhär kommer min utsikt att se ut HELA dagen :)

- Iphonebloggning



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå här blir jag oxå svett, fast av att klippa gräs =(.
Hade hellre legat bredvid dig !

Njut nu dom sista dagarna <3
kram

Hemma hos Elinor sa...

Det ser underbart ut. Passa på att njut, här ösregnar det.