onsdag, augusti 31

Träningvärk Allan

Shit pommes idag känns allt dom två senaste dagarnas träning i kroppen.
"Värker" i armarna, bröstet, lite i ryggen, ljumskarna och låren,
übergött =)
Tror det blir ett pass idag igen med Johanna, vi skulle höras under dagen.
Har inget sug efter att direkt ge mig ut på en löprunda,
borde kanske det men jag ska förhoppningsvis vresa mig runt en mil ändå?! =)

Det ser ut som att det har löst sig med resan till Stockholm oxå.
Ska knö mig in i Sofias bil, en kompis till Gabbi som jag har träffat på
möhippan och bröllopet.
Känns lite pinsamt, nästan så jag blir lite blyg men vad fasen,
det billigaste alternativet och trevligt med sällskap oxå =)
Dom skulle redan åka runt 8 på fredagen och det passade mig perfekt.
Ska ev luncha med en grabb där upp vid lunch om det passade och
sen träffa Stina och följa med ut till Ekerö.
Skönt att få en halv dag där uppe istället för att komma på kvällen eller lördagen.

Nu jobba !!

2 kommentarer:

Lotten sa...

Kul! Jag kommer oxå eventuellt befinna mig på Ekerö i helgen :-)
Kram

Louise sa...

Vi har ju inte ens en "ingen reklam, tack" skylt! Jag kikade i svärmors idag :) Massa fint!