fredag, augusti 26

Gillstad

Kom allt iväg på en tur i Stenportsspåret.
Var lite seg men släpade mig runt
på 5 km jogg på 26 min,
en bra tid ändå.
Sen blev det 4 km promenad i samma spår + att att jag joggade den sista kilometern så 1 mil blev det till slut.
Hade tänkt jogga 1 mil men orkade inte, spyan stod mig upp i halsen efter fem km.
Kände mig inte riktigt hundra i skallen och gör det inte riktigt nu heller.

Nu sitter jag ute i Gillstad med ett glas vin i handen och är proppmätt efter hemmagjord kebab och massa grönt och frukt men skippade brödet.
Handlade en stor godispåse men även ost och nyttig kex för jag har inte bestämt om jag ska ha min moffardag idag eller imorgon än?!



Puss på morfar som fyller 74 idag och
lilla Ebba som fyller 3 i himlen <3

- Iphonebloggning

1 kommentar:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Japp 10 cm sa frisören, och bilden är efter klippningen så låångt var det. Men slitet och då är det ju väldigt tunnt längst ner..

Bra jobbat i spåret där, känns ju så gött efteråt!
Kram