tisdag, augusti 30

Tappar sugen

Vi här på jobbet hade tänkt gå på standup på De la Gardie den 16 sep,
Måns Möller och Öz Nüen.
Först var tanken att det bara skulle kosta 100 kr per skalle för vi skulle få
någon rabatt från facket men det funkade tydligen inte utan nu kostar det 
300 kr istället och då blev det för dyrt.
Visst fine, om man har tänkt att gå med respektive men kan det inte vara kul
att komma ut med kollegorna och göra något?!
ICKE !!
Jag tycker det är kul i alla fall för jag trivs med mina kollegor
men just nu tappar man ju själv oxå sugen bara för alla är så tråkiga...
Fast det kanske är vi som är tråkiga som gillar att göra grejer ihop?!
Men som det ser ut blir vi i alla fall fem kollegor med respektive,
eller ja inte jag då men det är ju som vanligt,
klara mig bäst själv tydligen =)
Tummen ner för partypoopers (partybajsare som någon
sa på semestern i Turkiet :))

Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och vänta på att klockan ska slå 16.
Karin hade hittat ett par billiga och bra löparbyxor igår på Stadium som jag måste
ha gått förbi så jag hoppas på att det finns kvar idag för då ska jag köpa mig ett par.
Sen blir det träning med Johanna på Korpen.
Ska ta en sväng på något pulshöjdande och sen köra ett pass i gymmet.

Sen ska jag hem och slänga mig i soffan och bara vara,
behöver det idag känner jag !!


1 kommentar:

Anonym sa...

Gissa vem som glömde hämta påsen hos dig. Ja, minnet är inte långt! Men låt den stå kvar så ska jag försöka hämta den i morgon! Kör hårt på passet, jag får motionera hemma.
Ha det gött!

Kram