torsdag, augusti 25

Paj

Hade en mysig kväll i Skalunda igår även om barnen var
busiga/bråkiga och Frida var lite sjuker.
Maten blev supergod, så den lär göras fler gånger.
Fick beröm av Frida och med två matlådor hem =)

Hade en plan på att ta mig ut på en joggingtur men hoppade det.
Körde ett litet pass med nya nikeappen på 19 min, mest mage och lite rygg.
Låg på köksgolvet och flåsade =)
Känns lite, lite i magen idag iaf.
Min iphone krånglade i förrgår och igår, jag kan ringa och göra allt annat som man
ska kunna göra men min röst kommer inte fram i andra änden när jag ringer...
Gjorde en total återställning igår men det hjälpte icke =(
Så nu har jag varit hos Viktor på Phonehouse och köpt en ny,
blev såklart en vit iPhone igen, men den fyra denna gången.
Har trivts toppen med min trea för den ligger så bra i handen och i fickan på byxorna.
Men vad gör man när härket går sönder liksom?!
Pungade bara ut med 2100 kr idag, 6000 skulle svidit lite mer även om det är skönt
att slippa betala av varje månad men det blir inte så dyrt varje månad ändå så det funkar.
Viktor fixar =)

Håller på och filar på ett inlägg om Turkiet, så håll till godo ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill oxå ha iphone!!!