måndag, augusti 29

Bunden

Sprang en snabbis på stan och kom hem med en sportbh.
Gick in på Intersport och gjorde ett springtest på ett löpband för att se
hur man sätter ner fötterna i marken och på så sätt vet vilka skor man borde ha.
Jag var lite över pronerad eller vad det hette så behöver en sko med lite mer 
stabilitet på insidan så man rätar ut foten mer.
Provade två par som jag tyckte var sköna och kan tänka mig,
dom kostade "bara" 1400 och 1600 kr/st.
Två rosa pjuxs dock och det är jag inte så sugen på 
men ett par med mindre rosa och dom dyraste såklart =)
Får fundera lite till på det men ett par riktiga skor behöver jag ju och
på så sätt kanske höften blir bättre oxå?!

Syrran kom hit och så färgade jag håret på henne.
Och sen dök Karin upp och vi drog till gymmet.
Så idag har vi tecknat ett abonnemang på 1 år 
så nu finns det ingen återvändo, NU KÖR VI,
så här ska tränas så fettet bränns =)
Värmde upp en halvtimma på crosstrainern och sen 45 min på Mias pass
funktionell träning.
Låter inte så jobbigt men det är det, blir totalt genomsvett !!

Nu är även räkningarna betalda.
Sådär kul att jag hade missat att fordonsskatten hade kommit på 3873 kr,
så där sjönk den återstående månadspengen kraftigt =(
Brukar klara mig fint varje månad och sparar en tusing eller två men 
denna månaden ser det redan kärvt ut...
Jaja skit samma nu, bara att vänta på nästa lön och göra det bästa av det =)

Har käkat en omelett i micron på tre ägg och en skål med äkta
turkisk yoghurt med päron till kvällsmat, nyttigt och gott.
Köpte någon b-variant av sån yoghurt sist och inte alls lika god,
men man måste ju prova för att veta.
Nu ska jag måla naglarna och sen krypa ner i sängen.
Klockan ringer en halvtimma tidigare än vanligt imorgon för jag börjar 6.30.
Hade totalt glömt av det igår kväll så jag kom "glatt" till jobbet vid 7 idag 
då jag kom på det precis när jag såg Mats flina =)

Dessa fina ljuslyktor från mateus fick jag av familjen Eklund,
kommer vara fina vid middagar och nu i höstmörkret

God natt

4 kommentarer:

Emma sa...

Ser ut som om du hade en trevlig resa till Turkiet :)

Jag och min sambo ska med börja träna, de behövs här ;)

Vart tränar du?

Emma sa...

Ok :) vi tänkte köra på frikis och svettis :)

Anki sa...

Lägg en bra peng på skorna, jag behöver också sådana skor. Skor och sportbehå ska man inte slarva med! Resten kan man ta vad som helst.

Lycka till i helgen!!

Sandra sa...

Anki:
Jo jag vet, måste bara bestämma mig för att köpa dom, det kostar ju men det får det ju vara värt om man vill håll i kroppen.
Bara att just nu svider det som fan i plånkan...
Tackar ;)
Ska göra mitt bästa ""