lördag, augusti 27

Åskväder

Kvällen igår var mysig.
Syster kom ut en sväng så vi tjejer spelade en vända "häpp" och tjötade.
Skippade både kex, ost och godis men åt äppelpaj till kaffet.
Vet inte om jag kan kalla det min moffardag?!

Vaknade vid 9 men låg kvar på madrassen till 10 och gick upp och käkade frulle med dom andra.
Åt grovt bröd för första gången på denna veckan, riktigt gott med macka och kaffe :)

Bestämde mig för att ta en promenad när det värsta åskvädret var över men fick vända efter en stund för åskan drog igång rejält igen och jag blev lite spak =/
Men 36 min fick jag ihop och nästan 4 km.
Gick snabbt oxå, 9.09 min/km.



Nu ligger jag i soffan här ute och kollar på friidrott.
Ska nog ta mig hemåt om en stund och försöka komma på något att göra ikväll.
Vet inte vad jag är sugen på eller vad som händer för den delen heller, får nog luska runt lite.

TJING

- Iphonebloggning

4 kommentarer:

mallan sa...

Jag är öppen för kvällsförslag!!

Sandra sa...

Mallan:
Haha klockrent att jag messade dig precis efter att du hade skrivit här, men såg det nu.
Då ska vi se till att dra ihop något tycker jag :)
Vi får spana lite på det !!

Anonym sa...

JA, promenad låter kanon. Jobbar till 17.15 så jag åker inte hem emellan. Glömde dock boka mig idag ska göra det i morgon. Hoppas det finns platser kvar!

Hoppas du hittar på nått kul ikväll!
Kram

Jessi sa...

Ja herrejävlar vad det åskade förut!! Fast jag tycker det är rätt mysigt, bara man är inne...
Jättehärliga bilder från Turkland förresten! :)
Kram