måndag, augusti 8

Lyx

Jag, Frida och barnen åkte och hälsa på Lena och Nils vid 12.
Först blev det fika och sen fick vi även lunch, en god köttgryta =)
Tack Lena !!

Sen åkte vi vidare till Sofia, Emmie och Cliff på mer fika =)
Och jag blev även kvar på kvällsmacka och ägg.
Tack Sofia !!

Nu ska jag slänga ihop en rabarberpaj till imorgon och
sen cykla bort till Maggan vid 20 på lite rosévin och babbel.
En riktigt lyxdag med fina vänner !!

Jag fick 9 poäng på tipspromenaden i lördags och då knep jag denna "vinsten"
Men uppdrag är uppdrag och ska genomföras.
Kanske drar ihop ett gäng som fick uppdrag och drar en fest på kvällen?! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig dag =)
Hoppas kvällen blir den samma ! Ses i morgon <3

Lotten sa...

Haha, ja vi fick ju putsa fönstren..
Jag som inte haft orken att göra det hemma på över 1,5 år.. Errhm..
(Nu fick pedanten i dig en chock va?!)
:-)

Anna sa...

Vilka roliga lappar! :)

Mitt egna, hmm joo men då kommer jag ju va super nervös. Går nog hellre på nån annans haha