lördag, september 24

Tjejfest

Hör och häpna så hittade jag faktiskt två par pjucks på stan.
Tror jag ska ha båda två, får prova lite mer imorgon men tror det blir bra.
Bild kommer imorgon isf.
Hittade dock inget att ha på mig till kvällens tjejfest =(
Men hittade ett linne som jag köpte för några veckor sedan så det får nog bli det,
känner mig inte helt nöjd men har ju fasen inget annat.
En ny garderob tack !!

Fikade även på Bakgår´n med Annie och lilla Ebba.
Blev ett gäng med kaffekoppar och massa babbel och lite bebisgos.
Dom luktar ju helg ljuvligt dom små liven, man blir helt bebissjuk.
Bara en karl som fattas dock !!



Nu målar jag naglarna och sippar på ett glas rött.
Ska strax gå bort till grannen Gabbi och åka med henne och ett gäng 
andra tjejer därifrån till Råda där festen är.
Hoppas på en toppenkväll !!



1 kommentar:

zandra sa...

vill se bild på pjuxen=)
och hur va tjejfesten? kraam