måndag, september 12

Piggare

Har precis satt i mig en tallrik med ungspannkaka med 
keso, bacon, ägg och skinka och broccoli till det.
Den blev inte så fluffig denna gången heller men den smakade bra för det.
Lyxade till det och åt på fintallriken idag iklädd min fantastiskt fula
onepiece men ack så skön =)


Rattade förbi apoteket på vägen till gymmet och köpte 
riktigt nässpray och någon tablett för halsen.
Och väl på gymmet så blev det ändring i schemat, 
halkade in på ett corepass på 45 min.
Men det var väl sådär, helt ok men jag gillar mer 
när man kör det på stor pilatesboll.
Körde allt en timma i gymmet efter det oxå så bröst och biceps 
fick sig en omgång.
Kände lite trögare att köra idag men gick ändå helt ok,
orkade allt ta i en del.

Nu har jag sjunkit ner i soffan.
Kollar inte direkt mycket på tv men är jag väl kände för det idag 
så funkar inte trean och femman?!
Fattar inte vad som är fel, gjorde en återställningen men det funkar ändå inte.
Får nog ringa hyresvärden imorgon och kolla läget.
Har ju aldrig betalat för kanalerna förut för dom ingår men det kanske 
har blivit ändring bara att man inte har hört något?!
Jaja kikar på Idol, det går ju på fyran och den finns ju i alla fall =)

Känner mig faktiskt lite piggare, kanske bara för att man var och 
garderade sig på apoteket förut?!
Men skit samma, orkar eller hinner inte vara sjuk 
så lika bra att det är på väg bort !!

Jag ska banne mig sova skönt i natt, det bara måste jag.
Ska försöka varva ner nu och hoppas att det funkar !!

3 kommentarer:

ANNA sa...

Gör den inte? Om du trycker F5 kanske? Om du har min sida sparad så tror jag man måste spara om den. Prova det och återkom så jag vet :-)

ANNA sa...

Phuu tack :) jäkla krångel med alla koder och skit tur det funka. Kram på dig

malin sa...

detsamma =) själv ska man bara vältra sej i soffan tills det är dags att hämta grabben på dagis ;)