torsdag, september 29

Pjuxs

Tack alla söta för era kramar, dom värmer <3

Detta är dom två skorna som jag köpta i helgen.
Vad tycks?!
Dom bruna har jag använt en gång när jag gick till grannen Gabbi på kalas i måndags.
Kändes lite ovant att gå med "så höga" klackar till vardags men man kanske vänjer sig?!
Vill vänja mig så man kan använda dom lite mer flitigt och slippa ha platta skor jämt.
Jag skulle känna mig lite "finare" i alla fall.




















Träningen går det fint med.
Orkade inte träna i måndagas, alldeles för tung i kropp och knopp
men på tisdagen körde jag på igen.
Blev ett pass i gymmet för axlar och rygg 30 min promenad utomhus på det.

Igår körde vi box 75 min.
Känns rätt så skönt i rygg, axlar och armar idag.
Innan passet så beställdes det lite "grejer" på gymgrossisten.
Ska testa något pulver som man tar innan träningen och så lite sådana där
bars och gainer som är bra att ta efter ett pass om man inte hinner få
i sig mat inom 30 min.
Nu jäklar !!
Idag står det nog bröst och mage på schemat tror jag,
ska köra direkt efter jobbet idag.

Är så grymt trött så tanken är att plana ut i soffan efter träningen,
får se hur det går?!
Skallebanken har hängt i sedan i måndags men det kanske har sin förklaring
med en jäkla stress över det som hände och för lite sömn på det.
Har inga planer så förhoppningsvis blir det så men man vet ju aldrig,
antingen dyker det upp något eller så tar jag väl tag i något hemma.
Har kanske tänkt köpa ett väggfäste till min tv och få upp den och
då blir det ju jobb med en gång =)

Snart dags för lunch och en tupplur !!

1 kommentar:

malin sa...

ja nu börjar det ticka ner riktigt fort! och magen växer i samma takt ;) kram