fredag, februari 24

Finfredag

Igår blev det ett gött pass i gymmet.
Har en jäkla träningsvärk i ryggen och axlarna och
i benen och rumpan från i onsdags.
Körde 2 set x 80 kg marklyft, latsdrag 2 set x 60 kg,
på militärpressen körde jag ett set x 18,5 kg sist men denna
gången orkade jag mig igenom 2 set, kändes riktigt gött.
Kör ju fler övningar såklart och kör alltid 3 set med 6 rep plus
en mjukstart och ibland en nedvarning på lätt oxå.
Hann även med 4,5 km PW, så en riktigt bra träningsdag igen.
Egentligen skulle man gått direkt efter jobbet vid 16 i
det underbara vädret som var igår men prioritering blev det.
Verkar som vi ska få njuta av lite vårväder
i helgen oxå hoppas jag?!

Hade sån härlig vårfeeling i kroppen igår så jag körde på
enbart tights och ankelsockar på PW:n, härligt att inte frysa !!

Hur mysigt är det inte att få pussa någon "hej då"
på morgonen och speciellt på min A?!
Jättemysigt är det ;)

Nu är det bara lite av jobbdagen kvar och
sen har vi en helg helg tillsammans.
Fick på mig skinnpajen idag, härlig känsla.
Ska möta upp A på stan och shoppa lite och strosa runt.
Ikväll blir det biljard och middag med ett gäng vänner på Terrassen,
det ska bli mycket trevligt =)

Trevlig helg på dig !!

3 kommentarer:

zandra sa...

låter som en riktig perfekt fredagskväll, ha de så skojj=)

Sara sa...

Det är väl det bästa som finns att få pussa nån hejdå! Och skönt att du jobbade kortdag, så ni kunde umgås lite! :)
Hoppas du får en riktigt mysig helg med Mr.A! :)
Kram

ANNA sa...

Ja det var supergott. Det roligaste med påsen var nog att invänta leveransen...lite julafton så där haha
Ja helgen har varit bra, din? Kan tänka mig ni har haft jätte mysigt! Får kika in senare och hoppas på en update ;-)