fredag, februari 10

Fredag

Igår blev det en PW efter jobbet på 1 timma.
Sen en dusch och sen kom moster Lotta med fina sallader från
Mellbygatans som vi satte i oss.

Där efter pep vi iväg till Skövde och gick på show.
Vi köpte ju biljetter till "Ljust & fräscht" i julklapp till varandra.
Riktigt bra och en del tänkvärda saker sas.
Varför ha ett ord med "Carpe diem" hängades i köket bara för att, 
om man ändå inte försöka fånga dagen för att man inte hinner 
i alla stress och letande efter lycka istället för att ta tillvara på det man har?!
Ja en del tänkvärt sas som sagt.
Mysigt att göra något annat en vanlig torsdag.


Idag är det långfredag.
Ska till gymmet och köra ett pass för rygg, axlar, baksida ben och 
mage direkt efter jobbet, sen kan man ta helg.

Hej Hopp

5 kommentarer:

Louise sa...

Nä jag ser ju inte ens om jag fått några kommentarer på mobilen. Lite konstigt om man inte kan godkänna eller se kommentarer via mobilbloggning tycker jag.

Ja här blir det blir full rulle i helgen :)

Hoppas du får en finfin helg du med! :)

Jessica sa...

Skönt att ha en oplanerad helg på hemmaplan kan jag tro när förra helgen gick i ett. =) Ibland är det riktigt gött att bara ta helgen som den kommer. Själv har jag fullt upp i helgen, middag här hemma ikväll och imorgon är vi bortbjudna.
Kul att gå på Show, sånt borde man göra oftare!
Den där kladdkakan var väl sådär måste jag säga. Vanlig kladdkaka är nog godare. =)

Trevlig helg på dig!
Kram

Karin sa...

Verkade vara en bra show ni var på, mysigt =)
Å får lite smått ångest när man läser va redig du är med träningen! Själv har jag inte kommit iväg på nått på hela veckan.
Får väl försöka ta tag i det nästa vecka ;).
Ha en skön fredags kväll så ses vi i morgon!
Kram

Sandra sa...

Karin:
Ja den var bra, en massa härliga garv =)
Du ska inte ha ångest vännen, du är duktig du oxå,
vi ska komma igång med löpningen snart,
jag lovar, jag måste, du måste, vi behöver det ;)
Hoppas du får en bra fredag så ses vi imorgon,
mysigt !!
KRAM <3

Louise sa...

Njae kul och kul vet jag inte plugg, storstädning och så hehehe. Åh vad mysigt!

Vadå för kod?? Hahaha jag kan ingenting!