tisdag, februari 7

Mr A & Londonpix

Här kommer några av dom få korten som jag knäppte i London.
Men allra mest tror jag du är sugen på att se Mr A eller?! ;)
Blev inget kort på oss ihop, tråkig men det blir ju fler tillfällen.
Mest jag som skulle vilja ha ett för att kunna sätta in i en ram.


Sötaste Mr A ♥
 
A, Sandra och Kristian på Kastrup flygplats & den obligatoriska ölen
Mumma
Färdkosten på planet
Finaste
 Sofie och Joes bakgård, supermysig verkligen
 Har för mig att jag, pappa och bror bodde här för 9 år sedan
Precis vid den gigantiska tv:n på Piccadilly Circus
 Lagom size =)
Oj en röd buss
 Piccadilly Circus

 Gänget på en supermysig pub med god öl, god mat och 
mysig inredning
 En minihamburgermeny som slank ner fortare än kvickt med
majo och ketchup att dippa stripsen i.
Nyttigt, nej, Gott, ja =)
Samme & Joe
 Martin, Kristian & Sandra
 En god mohitodrink på förfesten hos Sofie och Joe
 Polarna
 Fina Sofie
 Polarna
 Fina Sandra
Kan det vara en djup fotbollsdiskussion mellan A och engelsmannen Joe tro?!

Dagen idag har gått i ett.
Var tvungen att åka och handla vid 8 för all frulle var slut.
Sen kom våra nya arbetströjor så dom tryckte jag och vips var det lunch
och sen dags att gå hem.
Skönt ner en annars oftast seg tisdag går snabbt !!

Ställde mig på löpbandet i gymmet efter jobbet.
Gick 5 min, sprang 5 min, gick 5 min och sprang fem minuter,
sjukt segt att stå på en löpband men bra att öva upp kondisen lite.
Sen körde vi ett bra pass för framsida ben, triceps, mage och vader.
Fick fin cred idag idag, egoboost =)

Har bara softat här hemma.
Hade förhoppning av komma i säng i tid men det sket sig.
Men nu ska jag stänga ner och krypa ner !!

God natt

13 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Kul att se hur han ser ut!! :-) verkar som ni hade det mysigt i London!! Kram

maggan sa...

Verkar som ni hade en toppen resa!!! Kul att äntligen få se A på kort:) Hoppas på att de blir i verkligheten oxå:)) kram

Mimmi sa...

efter träffen hemma hos Frida då vi och barnen bara stormade in när ni facetimade var mitt minne lite luddigt av MrA men nu ser jag ju att han är lika snygg på still bild som rörlig:)
Resan till London verkar va mysig och ni verkat hunnit med massor:)
Kram på dig vännen
P.s vi har fixat barnvakt till den 24:e så vi är PÅ :)

Hemma hos Elinor sa...

Fina bilder, det ser ut som ni har haft det skoj. Och kul att få se Mr. A, ni är ett fint par :)

Sara Orrbén sa...

Åh va kul att äntligen se hur han ser ut! vilken snygging! :)
Hoppas ni hade det trevligt, ni kanske åker bort en längre tid bara ni två nästa gång?
Ha en trevlig onsdag! Kram

Sandra sa...

maggan:
Yes nu är han uppvisad ;)
Hoppas oxå du får träffa honom i verkligheten men det tror jag, i sinom tid ;)
Kram

Mimmi:
Haha ja just det ja, ni fick ju se honom där.
Kul att du tycker det, tycker han är ännu finare/snyggare/charmigare i verkligheten ;)
Snart får du träffa honom ;)
Toppenbra, får se vad det blir men något blir det !!
Puss på dig

Josefine sa...

Vilken mysig blogg du har :-) Brukar vara inne här titt som tätt.

ANNA sa...

Nämen se där! Äntligen en bild på MrA, snygging ;-) Fina bilder från London, ser jätte härligt ut! Jasså du läser Cissans blogg också! Visst är hon helt fantastiskt kul...känns som hon skriver om saker man känner igen sig i också det är väl därför den är så kul att läsa :) Ha en bra dag fina du! Kram

Jessica sa...

Ja, det är riktigt mysigt med alla bebisar. Än så länge kan vi ju lägga upp dom på rad för fotografering, blir nog svårare när dom börjar krypa ;-)

Äntligen får vi se Mr A! Du har ingen dålig smak får jag säga, en riktig snygging som passar till dig! =)

Hoppas att du har en bra dag!
Kram

zandra sa...

kul att äntligen få ett ansikte på den där Mr A=) passar dig perfekt!! Och ni se ju ut att ha haft de hur mysigt som hellst på eran tripp!!

skönt med ledig helg nu också, de har ja nästa helg så ja längtar mer dit=)

Louise sa...

Du ser ut att haft det helt underbart där borta! :) Kul att få se kort på din käraste ;)

Sofia sa...

Kan bara hålla med övriga på alla punkter:) Snygg, kul med ett ansikte, mysig tripp mm!!
Nu har jag äntligen kommit igång igen, så gött!! Ha en mysig helg!!

Jessi sa...

Ja det var på tiden! ;) Känner mej lite gammal nu när jag fick se Londonkort, har inte varit där sen jag tågluffade och det är 20 år sen...
Kram på dej, ha en skön helg.