söndag, februari 12

Tjejmiddag

Hade en riktigt skön dag igår.
FaceTimeade med sötaste till frulle, 
sen paltade jag på mig och tog en rejäl promenad.
Stannade först till hos Annah och fick kaffe, scones och
ett glas rödtjut sådär till lunch =)


Traskade vidare genom stan och landade hos Gabbi och Mathias
och kollade in deras renoveringsprojekt.
Så skoj att sett hur det såg ut innan dom började riva och 
nu när dom har kommit en bra bit på vägen.
Kommer bli så jäkla nice när det blir klart, lite avis är jag nog ;)


Gick hem och slängde mig i duschen efter en promenad på 1,18 
med två stopp dock men ändå, 8,5 km blev det i benen i raskt tempo.
Lena, Kristian och Nils plockade upp mig och vi åkte ut till
Skalunda för tjejmiddag.
Karin kom oxå.
Åt bakpotatis med en jättegod röra med kräftstjärtar, avokado 
och lök, mums.
Drack vin, tjötade skit och kollade på Melodifestivalen.
Mimmi och Johanna kom oxå och joinade.
Tack för en mysig kväll <3

Nils och fina Karin
Sötaste Mira
Smarrigt
Friends
Nils och fina Frida
God dessert
Söta Nils leker tittut ;)
Här har man varit vaken sedan strax innan nio, 
haft frulledate med A och nu ska jag nog dra igång och städa lite snabbt.
Ruskade lite i några blommor förut så det behöver dammsugas upp i alla fall.
Är grymt sugen att se en bra film, vet inte vad jag ska se bara?!
Ge mig gärna något tips om du har, gärna drama eller romantik =)

Dags att lyfta på röven och fixa lite !!

5 kommentarer:

ANNA sa...

Lät som en alldeles ypperlig helg :) Vi har precis tagit en morgonpromme här och det var ju helt underbart väder ute. Syrran tipsa mig om en film som heter the Vow den verka bra och sen finns det en ny med Sara jessica parker I dont know how she doeas it. Du får ha en bra söndag! Kram

Karin sa...

Tack för igår var helt super mysigt!
Ha en skön söndag så ses vi i morgon!
Kram

Hemma hos Elinor sa...

Låter som en härlig helg. Jag kan tipsa om crazy stupid love

Jessica sa...

Det lät som en mysig kväll med tjejerna. ..och Nils är ju såå söt och alltid glad! =)
Vi såg precis på en film här som heter "The change up", ganska rolig! =)
Hoppas att du har en skön söndagkväll!
kram

Sandra sa...

Karin:
Hoppas kvällsjobbet gick bra men det tror jag nog.
Skoj att gymma ihop imorgon ;)
Ses imorgon !!
Kram