onsdag, februari 15

Onsdag

Haha kändes helt mysko att bara slänga sig i soffan direkt
när man kom hem efter jobbet igår.
Hör ju sagt inte till vanligheten, men skönt var det.
Men idag får det vara ordning på torpen igen !!
Hade en mysig kväll med Johanna igår.
Fick tom en blombukett, söt så ♥
Käkade sallad, fuskade tom och åt ett pitabröd och det hör inte till
vanligheten att jag fuskar men blev grymt sugen av någon anledning.
Får väl helt enkelt unna mig det mer än att se det som en förlust,
kan ju inte vara på det lilla brödet som allt hänger och slänger?!
Och sen kollade vi på "En gång i Phuket",
den bjöd allt på en del asgarv.
Det mest klockrena var nästan i början,
sjukt tragiskt men så kul =)
Du får kika själv för jag vill inte avslöja något !!


Fick trevligt besök av lilla Elsa, hennes mamma
och Malin förut innan lunch.
Dock sov den lilla dockan så jag fick bara kollat på 
henne men snart får vi ses igen så jag får klämma
och gosa lite med henne.


Idag blir det lite omvänt i träningenschemat.
Får bli till att köa rygg, baksida ben, mage och axlar idag
istället för som det brukar vara tredje veckans pass.
För idag ska vi köra ihop igen men på fredag kanske det blir ett
ensampass igen och då är ben och vadpasset enklast själv.
Är grymt laddade för ett ryggpass idag, kanske skulle försöka
sig på att ta lite tyngre än vanligt?!
Får se hur det går i eftermiddag !!
Idag borde jag pallra mig ut på en solig promenad
om den är kvar uppe när jag slutat vill säga.
Vore skönt med lite frisk luft, kankse mest för hjärnan som
känns lite halvt som halvt loj än.

Hoppas du har en finfin onsdag !!

2 kommentarer:

zandra sa...

va på de bion förra helgen och ja tyckte verkligen att den va skitkul=) ja brukar normalt inte skratta högt men de gjored man verkligen till den här=)

Hoppas allt bra annars me dig! <3

Sofia sa...

Ja men visst är det roligare att bli överraskad på en "vanlig" dag! Han hade bokat bord på Pirum så det var lagom firande. Kan varmt rekommendera restaurangen om du inte har varit där. Förstår att du längtar tills ni ska ses, men så aktiv som du är kommer tiden springa iväg och snart är den helgen här:)