torsdag, februari 23

Fintorsdag

Har en skönt träningsvärk i benen idag.
Känns allt i bröstet och armarna fortfarande oxå.
Knökade mig igenom 30 min på crossen efteråt,
skönt att svettas lite extra.
Ska hinna med rygg, axlar, mage och baksida ben idag
sen är hela kroppen ordentligt genomkörd för denna veckan !!
Idag skiner solen härligt, en prinsessa till tronarvinge har fötts
och min fina A kommer hit ikväll, tjohooooo ;)
Längtar efter att jag ska hämta honom på tåget efter träningen,
nu är det bara några timmar kvar.
Har bytt till mig en kort fredag så jag slutar 11 imorgon och
sen ska vi mysa ända tills måndag morgon, det ska bli härligt !!

Får så söta sms av A, I like it ;)

Hoppas du har/får en fin torsdag & helg om vi inte hörs ;)

5 kommentarer:

Jessica sa...

Fy vad jobbigt att ha huvudvärk så ofta. =/ Hoppas att det är bättre idag.

...och så var det äntligen torsdag! =) Gulligt sms från A. Hoppas att ni får en riktigt bra och mysig helg tillsammans! =)
Kram

Karin sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha det nu så super mysigt ikväll!!
Så ses vi i morgon=)
Puss och kram

Louise sa...

Låter som en bra ide :)

Hoppas du eller ni, får en superfin helg! :)

Sandra sa...

Ååååå va mysigt o kul att se dig så happppy ;) men du kommer väl inte flytta från stan? Har för mig att du skrev i ett tidigare inlägg att han iaf inte kommer flytta till Lidköping för de är för litet? Ha en fin helg..! Kram

Sandra sa...

Karin:
Mmmm det var mysigt att äntligen få pussa och krama på honom igen ;)
See you tonight !!
KRAM