måndag, februari 6

Home

Oj jisses vad trött jag är.
Det var en snabb och intensiv tripp till London,
fick ju  bara typ 1,5 dygn där borta.
Har ätit gott, druckit gott, kikat i affärer, förfestat och kollade in ett
uteställe som var riktigt bra, eftersom tom jag shakade loss =)

Så jäkla smart med två toaletter så man kan prata samdigt liksom
när man är på utestället =)

Hela hostlet blev väckt av brandlarmet som gick i lördags morse kl. 9.
Eller jag stod i duschen så det var bara att slänga på sig och utrymma.
Verkade vara falskt i alla fall för vi fick gå in efter att
tre brandbilar hade sökt igenom.
Det sjuka var att det stod på badrumsdörren att man måste stänga
dörren när man duschar och sprayar med deo, hårspray och liknande
för annars kan brandlarmet gå.
Känsligt värre eller och inte så smidigt heller kanske?!
Shoppade inget, verkligen inget.
Blev sugen på en ny plånka men Sandra köpte en i svart och
det var den sista så då fick det kvitta.
Hade inget särskilt shoppingsug heller iofs,
svårt när man inte vet vad man letar efter.
Eller jo det blev faktiskt en parfym, Mr A fick välja så det blev
Dolce & Gabbanas, light blue som luktade jättegott.




Första träffen med svärföräldrarna gick bra.
Hade inte behövt vara så nervös för det var inte så "farligt" =)
Blev bjuden på en polsk vårrulle och rödbetssoppa.
Både två var gott även om rödbetssoppan var
lite speciell men absolut god.
Kul att prova.
Och föräldrarna var jätte trevliga och mysiga ;)
Så nu är första mötet gjort, känns skönt.

På fredagen var jag och A och fikade, kollade in en inredningsaffär
som är hans favorit och det fanns massa fint som man skulle vilja ha.
Också var vi en sväng på hans gym och lyfta lite.

Åkte tåget hem i morse 6.27, lyckdades nog somna en stund men
är som sagt bra seg eftersom vi inte la oss förrän 1 i natt.
Men nu är det först gymmet och sen ska det bli sååå
skönt att komma hem.
Måste dessvärre laga matlådor men annars blir det nog
'inte många knop gjorda.

Oj ett rörigt inlägg men en liten update i alla fall.
Ska försöka slänga in lite bilder om jag har några bra oxå, får väl helt
enkelt erkänna att jag inte var så flitig med kameran som jag hade tänkt.
Måste hitta gnistan igen !!

Time to go soon !!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Ja de är så jäkla segt så håller tummar och tår nu att jag kan träna på ons igen iaf!

Det blir ofta intensivt när man är iväg men kul att göra ngt litet också! Varför är de så när man vill hitta ngt så gör man de inte och tvärt om:) Hoppas du har några bra bilder att dela med dig nu!

ANNA sa...

Nämen hej har du kommit hem nu :) Låter ju som ni har haft det jätte mysigt! Går ju alltid så himla fort när man är borta och allt blir så intensivt så man behöver ju nästan en dag ledigt när man kommer hem för att vila upp sig från alla inryck :) Är A från polen? Ser fram emot fler bilder hihii ha en bra dag! Kram

ANNA sa...

Ah se där! Bra årgång på han också ;-) Då ska jag kika in igen ikväll så man får se´n.
Hahah stackars han så som vi tjejer har tjatat om ett kort här på bloggen! ;-)

Jessica sa...

Vad kul att London-resan blev lyckad, fast kan tänka mig att tiden gick snabbt när ni inte var där så länge. Ni får åka på en längre resa nästa gång du och Mr A. ;-)

Den parfymen har jag oxå, riktigt go!

jäkligt smart det där med två toaletter bredvid varandra, det vore något för stadt! haha

Skönt att ha avklarat första mötet med svärföräldrarna oxå. ;-)


Ser fram emot lite foton och särskilt på att se hur denne Mr A ser ut! hihi =)

Hoppas att du har en skön kväll!
kram