tisdag, februari 14

Tisdagsdate

Idag blir det ingen träning, hade tänkt mig en PW men
skippar det och tar en vilodag istället.
Fryser lite smått och har ingen lust alls...
Känns helt skumt att slå sig ner i soffan såhär tidigt direkt
efter jobbet, men skönt oxå, händer ju inte så ofta eftersom
det är mycket träning och den är skön att ha gjort direkt.

Ikväll blir det en god sallad och bio med bästa Johanna.
Ska se den nya med Peter Magnusson, kan ju hoppas
att den bjuder på en del roliga garv?!
Kan behövas !!
Även om jag inte är något jättefan av just Alla hjärtans dag,
så känns det ändå lite mysigt att göra något
med någon man tycker om.


Uppskatta och visa kärlek varje dag till dom du tycker om.
Kärlek till er mina fina som jag har runt omkring mig 

5 kommentarer:

Karin sa...

Mys pys! Jo, du lyckades jätte bra. Hela min överkropp värker.
Tar gärna ett pass snart igen!
Kram

Louise sa...

Det var ju inte farligt dyrt! Får kolla upp det :) skulle vara himla kul att ha en seans! Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag :)

Jessica sa...

Skönt med en vilodag, du om någon förtjänar väl att ta det ibland som ligger i så med träning. Hoppas att biofilmen är bra. Är oxå lite sugen på att se den. =)

Spännande med seans. Jag har aldrig varit på det, men skulle nog vilja prova någon gång. Men precis som du säger så är det nog mest "bekvämt" att göra det med folk man känner...det rör väl upp en hel del känslor kan jag tro.

Kramis

Sandra sa...

Karin:
Härligt, då lyckades jag få dig att ta i lite =)
Får ta ett pass snart igen !!
PUSS

ANNA sa...

Lät som en alldeles förträfflig kväll :) Åh den bion vill jag med se, var den lika bra som alla säger?