onsdag, februari 29

MorningBitch

Fick hem ett klstermärke från morgonpasset i P3 igår
som jag skickade efter i förra veckan.
Så nu har jag klippt och knåpat över den fula jobbloggan på träningsväskan,
blev rätt nöjd, hoppas det sitter ett tag nu bara.



Kom äntligen ut på den där omtalade joggingrundan igår,
NU JÄVLAR !!
Traskade en rask PW upp till spåret,
joggade två varv á 5 km på tiden 25.56,
helt ok med tanken på att jag inte sprungit sedan i början på december.
Benen blev dock stumma redan efter halva första varvet men jag
kånkade mig igenom, tur man är lite envis ibland =)
Vet ju att det känns lättare ju mer man springer, eller ja det går ju till en
viss gräns men såhär trögt känns det förhoppningsvis inte om några gånger?!
Gick hem efteråt oxå, dock inte lika snabbt som dit men fick i alla fall ihop
4,4 km promenad oxå så det får jag väl vara nöjd med.
Har gó träningsvärk i benen och lite i vaderna i dag och den
opererade höften gör sig påmind men det kanske inte är så konstigt.
Måste försöka lägga in 2-3 löpturer i veckan
så ska förhoppningsvis fläsket bort oxå?!

Min telefon är helt vecko, har alltid haft kass täckning,
det är bra mycket sämre på fyran än på trean.
Det är såååå störigt när samtal bryts fast man är inne i stan,
messen kommer inte iväg och när jag surfar på mitt wifi krånglar det ibland.
Och nu har jag ledsnat och tydligen så går det på garantin
såjag ska in och fixa en ny i eftermiddag, tjohooo !!

Kan bli spännande i gymmet i kväll, ben, vader, triceps och mage
och två av muskelgrupperna värker ju redan =)

Nu är det dags för en sen elvakopp !!

5 kommentarer:

ANNA sa...

Herre jösses! Gissar på att du gick upp till Råda spåret och det är ju ingen kort bite?! Bra jobbat :) Gillar faktiskt också att springa spåret, känns som det ger ganska snabbt resultat och sköt att komma ut i friska luften och skogen.
Ja testa magiburken du kommer inte bli besviken :)
Kram kram

Carin sa...

Shit va du ligger i med träningen. Bra jobbat! :)

Sandra sa...

Carin:
Å tack, ja det måste man ju om man vill försöka nå sitt mål till sommaren, går sakta men säkert framåt men tiden springer ju bara iväg...
Du kör på oxå, om det är Carin F vill säga?! ;)

Anonym sa...

Yes, det är Carin F. ;) Jag går mest på banden.. har inte gjort min efterkontroll än å då ska man ju inte träna, men det är väldigt svårt att låta bli när man är van att hålla igång. Kul att läsa din blogg förresten! Kram

Sandra sa...

Carin F:
Misstänkte det ;)
Ja just det ja, men det borde ju vara dags för en sådan kontroll och sen är det bara att köra järnet =)
Kul att du gillar bloggen, alltid skoj med nya läsare som ger sig tillkänna ;)

Kram & trevlig helg