lördag, februari 18

Lördag

Älskar att vakna pigg på lördag morgon.
Hade ställt klockan på 9.15 i fall om att så man inte skulle sova för länge.
Men vaknade redan halv nio men låg och drog mig, underbart.
Hade bestämt frulledate med A men han har nog inte vaknat än
så jag orkade inte vänta så nu ligger min storfrulle i magen.
Men jag väntar fortfarande på daten ;)



Är riktigt skitväder idag, +2, regn och blåst...
Känns väl sådär att ge sig ut på skrillorna, tråkigt eftersom
jag såg fram emot att testa min kunskaper?!
Får se vad det blir istället, ska höras med Johanna om en stund.
Jag är fortfarande sugen på smörgås med varm choklad och kaffe iaf =)

Ikväll blir det PartyParty i metropolen Grästorp !!

2 kommentarer:

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Den där frukosten såg härlig ut!

zandra sa...

visst är de härligt att vakna innan klockan ringer och bara ligga kvar i sängen!!

Den där frukosten såg inte helt fel ut=)