onsdag, februari 8

Onsdag

Nu är vi mitt i veckan redan, skönt.
Vill ha helg fort så man bara kan få slappa.
Blev ju en hel del resande denna helgen som var så ska det
bli skönt att bara vara på hemmaplan och vara eftersom
jag inte har några planer alls.
Hittade denna bilden i mobilen, ett snöigt London runt 2.
Strax därefter så mulade jag Mr A, mohaaaaaa.
Sjukt kul att leka i snön.
Fick visserligen en del tillbaka oxå men jag var inte helt
underlägsen utan gav honom en rejäl match.
Han hade inte blivit mulade sedan han var sex typ
sa han så jag var nöjd =)
Jackan och skorna var blöta på morgonen oxå eftersom
det redan hade börjat töa, men sånt får man ta.

Armen på våra nya personaltröjor som jag har tryckt.
Blev faktiskt helt ok, en svart tröja med dragkedja i
halsen som vi hade förr.
Så jävkla mycket bättre än dom blåa med hemska
lappningar som egentligen hör till att vi ska ha.
Men jag har vägrat i typ 1,5 år och haft mina kläder,
men nu så känns det helt ok och man känner sig inte som en smurf.

Traskade till jobbet i morse.
Lite redig kände jag mig även om det bara tar ca 24 min,
men bättre än inget.
Borde egentligen ta en lite extrarunda och käka gröt här
för då förbränner man ju som mest.
Men ska bara försöka göra det till en vana oxå?!
Ska även gå hem så det får bli den motionen för dagen,
vilodag kanske man kan säga.
Har en jäkla träningsvärk i bröstet från i måndags och
magen och ryggen från corepasset.
Känns allt lite i triceps och lite i benen från i går oxå.

Ska ha personalmöte nu vid 16, igen.
Tydligen någon övning som vi ska köra.
Jaja får ju någon komptimma och den goda favvosalladen från Roma.
Är lite mätt sedan lunchen men lite ska nog gå ner just för att den
är så god och så kan man ju alltid spara resten till lunch imorgon =)

TJING

1 kommentar:

Anki sa...

Jag går varje dag till jobbet och det tar knappt en halvtimme sammanlagt än att cykla eller ta bilen. Så skönt! Plus att jag "läser" bok under tiden.