fredag, februari 10

God natt

Träningspasset idag gick riktigt bra.
Vi körde en axelövning på 25 kg och det var vi impade över båda två.
Sen körde jag 4 rep på 18,5 kgs-vikterna på militärpress,
var riktigt tungt men kändes riktigt bra.
Nästa gång kan man ju hoppas att man orkar i alla fall 6 rep.
Man får tänja lite uppåt så man kommer någon vart =)
Kändes bra med ryggen, magen och benen oxå.

Var inte hemma förrän strax efter 18.
Och då blev det en dusch och lite matlagning, 
en äggröra med kalkon och skinka, snabbt, enkelt och gott.
Har hunnit prata med finaste två gånger,
saknar man honom en aning kanske?!
Oh yes, massor...

Men nu ska jag knoppa, förhoppningsvis kan man få sig
en välbehövlig sovmorgon imorgon?!
Har bestämt frulledate med Mr A oxå, klockan 10
så tills dess ska jag vara uppe i alla fall ;)
Och så längtar jag efter mina grova rostemackor som jag
ska lyxa mig med i morgon till kaffet, mmm !!

Sov gott 

1 kommentar:

Louise sa...

oj jaha vart hittar man den inställningen? Hahah kan ju verkligen inget på blogspot!