tisdag, februari 28

Myshelg

Helgen har varit supermysig,
som vanligt när man hänger med finaste A ;)
Fredagskvällen var en toppenkväll med goa och glada vänner.
Jag och A testade våra skrillekunskaper i solen,
gick bättre än förväntat faktiskt.
Kom tom med ihåg överstegsåkning, dock bara åt ena hållet.
Och den där hockeybromsningen behöver det filas lite på,
Men skoj och mysigt var det !!
Vi kockade tillsammans ihop en skitgod lasagne med ostsås och
pizzasallad, det var den godaste lasagnen som A någonsin hade ätit,
helt ok betyg va?! =)
Ska jag vara ärlig så var den riktigt smarrig ;)
Delade på en flaska rött oxå, testade en ny sort
som jag blev tipsad om här på jobbet.
Selvarossa, ett italienskt för 69 kr som smakade gudomligt.
Det kommer jag lätt köpa mer av och när tom A som inte är
så förtjust i just rött, bad om påfyllning så var det extra skoj.
Köp vet ja och testa och kom med betyg.
Fem flarror av fem möjliga får den av mig !!

Hann även med att gratta fina moster på hennes födelsedag
och äntligen fick jag "visa upp" A för henne ;)


Finaste A överraskade mig både med fina örhängen och
fina rosa rosor, gillar att bli bortskäm ;)

Hockeyskrillor ska det vara

Underbara doftliljor som förgyller lägenheten
En skön promenad i härliga solen
Hittade äntligen min favvo-rouge från Nouba
som har kommit in på Apoteket.
Men såklart så tappar man sminkväskan i golvet redan
samma kväll så nu får den funka såhär ett tag i alla fall.

Såhär tom var ena sidan av sängen i natt...
Saknar redan mitt ♥

Igår körde jag dubbelpass, core + det vanliga styrkepasset,
känns allt gött i biceps och bröst idag + en hel del i magen.

Idag tänkte jag försöka mig på fem km joggning i spåret,
får se hur detta kommer att gå?!
Förhoppningsvis är inte allt flås borta trots dålig löpning
det senaste men måste fasen komma igång med det nu igen,
för det bränner fett om något, det vet jag !!

6 kommentarer:

Frida sa...

Heja Heja!!!! du får tänka på att kilona kommer rasa om du springer ...

Fika på stan på Lördag? Tänk på de så hörs vi

kram

Jessica sa...

Ni hann med en hel del när A var här, mysigt. Kan tänka mig att det kändes tomt när han åkte. Fina rosor och örhängen du fick, vilken romantiker! ;-)

Hoppas att du haft en bra dag! Riktigt gött väder ute idag, blev helt genomsvett efter promenaden i morse. =)

Kram

Sofia sa...

Ser ut som ni haft en väldigt mysig helg med olika aktiviteter!! Hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

maggan sa...

MYYYYSSSIIGGGT!!!! kram

Sandra sa...

Frida:
Mmmm det gör kanske det, har inte för stora förhoppnigar, för nu går det segt...

Typiskt då med lördagen men vi kanske kan satsa på något på kvällen?! =)

Vi hörs !!
Kram

maggan:
Mmmmmmmmmmm ;)
Kram

Anki sa...

Jag förstår att det varit en bra helg,mysigt!! Gulligt av honom att komma med present och blommor. Kram!!