söndag, februari 12

Hemmaseans

Har haft en riktigt skön dag som har innehållit, 
soffhäng med film, lite städning och vila på middagen.
Tog en skön PW på 47 min á 5,70 km upp till Anki i gamla Råda.
Där bjöds det på en supergod köttgryta som hade kokat i flera timmar.
Lyxade det tom med liiiiite ris och gelé, så gott alltihop.

Sen bjöds det på lipfest.
Hade bokat in en hemmaseans med Sussie.
Vet inte om eller vad jag tror att det finns på "andra" sidan
så jag har varit lite skeptisk men samtidigt som man har hört 
folks berättelser så kan man ju inte låta bli att undra?!
Och lite mer kött på benen har jag nog fått idag...
En del saker som berättades var klockrena, som hon absolut inte kan 
veta eller bara hitta på utan något måste hon ju se liksom?!
Mamma, morfar och lite annat folk "visade" sig och alla var nog lite tagna.
Känns lite spännande samtidigt som skrämmande men det var skönt
att vi bara var folk som man kände och en liten mindre grupp på 7 st.
Tankarna är på full speed nu i alla fall <3



Nu ligger jag i sängen, har pratat med A och ska kika lite till på
"Så ska det låta" innan man ska sova för en ny vecka, 
min tidiga vecka.

God natt

2 kommentarer:

Louise sa...

Men åh vad kul! Skulle oxå vilja göra en seans :) Min kompis brukar åka till en i göteborg och den tanten visste saker som ingen annan än min kompis visste om.

Nu har jag grejat men någon kod får se om det blir bättre :)

zandra sa...

Häftigt me seans, skulle också vilja testa på de någong gång!