fredag, juli 22

22 år, igen

Vaknade av att mormor kom med kaffe och
rulltårta på sängen, lyxigt :)
Sen var det bara att gå ner och sätta sig till ett
framdukat frukostbord med äggröra, bacon, kaffe,
oboy, färskt bröd mm.
Smarrigt värre !!






Gick för övrigt inget vidare igår på bingon.
Vi var dock nära flera gånger med ett nummer
ifrån men det sket sig !!

Nu sitter jag och lurar på om maten har sjunkt ner i magen
och man kanske skulle ge sig ut på en joggingtur?!
Har inte riktigt bestämt mig än om jag orkar
men det vore välbehövligt...

Sen blir det lunch här, stekt fisk med spenat innan jag blir upphämtade hemma av Johanna vid 17.
Lite spännande att inte veta vad som ska hända :) !!

7 kommentarer:

Sofia sa...

Grattis här med!!

Kramkram!

malin sa...

grattis grattis =)

Anna sa...

Grattis på födelsedagen :-)

Anonym sa...

Grattis från oss i Götene

Sofia sa...

Grattis grattis:)

Jessi sa...

Jaså det var mormor som kom med frukost på sängen, önskade att det var lite mer spännande än så... ;)
Hoppas du hade en härlig födelsedag och ha en underbar semester!
Kram

Sandra sa...

Sofia:
TACK så mycket ;)
Här med, vart har jag missat?!
KRAM