onsdag, juli 6

Kokat

Kom på att det var väldigt länge sedan jag kokade min tungpiercing
så det fick jag gjort förut.
Känns grymt konstigt den korta stunden som man inte har den i tungan.
Fast det har funnits planer på att ta ur den men samtidigt så är det ju jag
och den ska sitta där på något sätt.
10 år hade jag haft den i april.




Nä den får helt enkelt hänga med ett tag till !!

Tänkte hinna med en promenad direkt efter jobbet så man har gjort det.
Sen ska det hem och piffa till sig för tjejmiddag med Karin, Lena och
Frida på Bakgår´n.
Blir god tapas, vin och babbel med fina brudarna,
var alldeles för länge sedan vi sågs alla fyra men nu så äntligen fick vi till en tid.

Hoppas du får en skön kväll & för det ska jag ha ;)


3 kommentarer:

Louise sa...

Har velat ha piercing i tungan och läppen men jag är rädd att tänderna och tandköttet ska ta stryk! Hahaha för mig och min syster Sophie går Pär under namnet Pengar-i-näsan-mannen! Tror nästan det var 20 kr han fick upp i snoken sist hahaha!

Lotten sa...

Ja herregud jag satt och tänkte på klänning förut. Vart ska man leta lixom?! Har definitivt ingen passande i garderoben iaf.. Jaja det löser sig nog :-)

Kul med löneförhöjning förresten!!

Anna sa...

Shit va länge du har haft den. Jag stod ut i 1v med min så han ju inte riktigt vänja mig. Gav upp när jag åt kladdkaka och piercingen fastnade i den ;-)

Mys med tapas och vin! Det är vardagslyx.