torsdag, juli 21

Semestern är nära

Igår blev det en sådan där härlig spontankväll igen.
Knökade mig med i båten med Frida, Andreas och barnen och
gästade för första gången Hamnö, familjens egna lilla ö.
Var redan ett gäng där ute, Bittan, Kjell, Sara, Frida, Petter, Tina och tre hundar.
Grillade korv och brände mig rejält i gommen, fick en blåsa med en gång.
Är man åpen så är man =)
Fikade en massa gifflar till kaffet och blev spyfärdig men gott var det.

Åkte förbi mamma och gjorde iordning lite och satte en
namnsdagsblomma <3 innan jag åkte hemåt.
Tog en kvällspromenad på 35 min, alltid något i alla fall.
Och hör och häpna men jag var redan i säng och släckte lampan vid 22.40.
Orkade bara läsa någon sida och sen glappade ögonen så passade på
liksom och stensomnade.

Dessa fina doftliljor köpte jag till mig själv från Frida och Andreas, tack ;)

Nu är semestern nära, 4 timmar och 04 minuter kvar, tjohooo.
Bokade in mig på flyget till Visby från Göteborg nästa fredag till måndag
med Cornelia och hennes vän Helena förut oxå.
Ska bli riktigt skoj att komma iväg på en tripp med härliga brudar och
att få se vad Gotland har att erbjuda !!

Pratade med Johanna förut och hon bokade upp mig imorgon på
eftermiddagen och kvällen, spännande ;)
Tydligen är det någon som fyller år, fast eftersom jag inte blir äldre än 22
så är det inte så mycket att fira längre.
Men att göra något i alla fall är ju alltid kul så vi får se vad det blir !!

Undrar hur man ska fira in semesterna i eftermiddag/kväll då tro?!
Kanske kan börja med en liten joggingrunda och
sen se vad som händer/om det händer något?!

See ya !!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Spännande

Sandra sa...

Jennie:
Ja det är ju alltid skoj att bli överraskad ;)

Anonym sa...

Så det blir Gotland, va roligt :-) bara 2 timmar kvar nu ! Puss

Lotten sa...

Hamnö? Det heter ön min farmor och farfar har sin lilla stuga, är det samma ö tro? Man åker typ från marbogården?

Ja vi får se om det blir nån tripp till Gotland. Får kolla förbindelserna. Hoppas ni får kul nudå! Och gött med semester!!