tisdag, juli 12

Hundraåringen

Blev en tur på stan efter jobbet.
Köpte ett par låga, vita skor på Stadium och två randiga tröjor på rean.
En svart/vit och en vit/svart, fantasifullt ja vet =)

Cyklade hem och la mig en stund på gräsmattan och fick lite sol på mig.
Men det kom lite mycket moln samtidigt som det blåset och
då blev det lite kallt så jag pallrade mig in istället.
Fixade en smootihe och knäckemacka med markill på till kvällsmat och blev proppmätt.
Tog en promenad strax efter 19 på 1h 12min.
Landade hos Johanna och kollade till mina pallar, behöver nog sprayas en gång till och
sen är dom klara för att ställas in i hallen igen.
Hoppas det blir bra bara men vitt kan väl inte bli annat?!
Blev kvar ett par timmar och satt och tjötade innan jag joggade hem vid 22.30.

Sprang igenom duschen och la mig med en gång.
Slog inte ens på datorn för då hade jag väl blivit sittande där ett bra tag.
La mig och läste i stället, har börjat med boken
"Hundraåringen som klev ut genom förntret och försvann".
Har bara läst några kaptiel men den verkar bra, roligt skrivet och har även
hört/läst från flera stycken att den ska vara jättebra.
Känner att jag bara vill hem och läsa =)


Har intagit en sen elvakopp och nu det på lunch om drygt en timma.
Blir samma som igår, keso, äpple och bigaråer från Nadjas trärdgård.
Ska ha i lite hallon och nötter idag oxå, smarrigt så !!

2 kommentarer:

Virren Vårgårda sa...

Ja den boken håller jag också på mä. Jättebra!
Den ska bli film framöver och huvudrollen ska spelas av Robert Gustavsson.Må gott i solen!

Sandra sa...

Virren:
Ja visst verkar den härlig, det är inte farligt dom svävar iväg men det är ju charmen =)
Hörde detta oxå, kan bli en riktigt bra film tror jag !!
Ha det bäst !!