tisdag, juli 12

Göteborgsbesök

Såg att detta inlägget låg kvar i utkastet nu kl. 23.16 
men postar det nu i alla fall.
Har varit hemma hos Cornelias, ätit gott, druckit och tjötat skit.
Hann även med ett trevligt samtal på 40 min där emellan ;)


Nu är det dags att knoppa även om jag ska erkänna att jag var sugen på 
att hänga med ut men jobb i morgon som gäller. 
Tar igen det på semestern =)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Idag fick jag ett ryck och skurade av hela köket, redigt va?! =)
Städade lite i lådorna, skurade luckorna, uppepå skåpen och gjorde fint.
Så nu har man sommarstädat det som jag brukar göra inför varje semester.

Snart är det slutedags oxå, en dag till ända, bara 7 eller 8 dagar kvar.
En till sprayburk till pallarna ska köpas och sen tänkte jag slänga mig en stund i solariet.
Behöver sola bort äckliga ungdomsfinnar (kanske får vara glad att man får sådana än)
och sola bort lite av dom ränderna som man har skaffat sig.

Sen får det nog bli ett par varv i spåret för ikväll blir det lite vin.
Cornelia och en kompis till henne är hemma från GBG och ska ut på Tisdax.
Tänkte joina över lite mat och något glas vin och tjöta lite skit.
Blir ingen utgång utan det väntar jag med tills semesterna är här.
Men umgås är ju alltid trevligt =)

Har denna gräsligt fula t-shirt på mig idag, eller vi tre i butiken.
Jaja man syns ju i alla fall =)


1 kommentar:

Anna sa...

Godmorgon! Såg nåt om fotokurs :) Vart, när, kostar? Lät ju intressant!

Ha en bra dag!