fredag, juli 29

Kort frill

Bilen blev fixad i tid, har hunnit med kvällsmat
i Söne och nyss kom jag och Cornelia
hem till henne i Göteborg.
Ska strax krypa ner och sova för imorgon bitti
bär det av med flyg till Gotland och Visby.
Ska bli riktigt skoj :)

Blev nog rätt så nöjd med frillen tror jag.
Körde på kort denna gången med långt hår uppe på.
Väldigt ovant och det kortaste jag har haft någonsin.
Känns som jag kan komma att trivas rätt så bra,
ska bara vänja mig :)


Blev nog väldigt lik mamma?!
I vissa lägen iaf och det gillas <3

- Iphonebloggning


11 kommentarer:

mallan sa...

Det var såå jävla snyggt!! Blir såå sugen å kapa mitt oxå!
Nu räknar jag med att du har en het gotlänning med dig hem,kan ju inte gå fel ;-)
Njut av semestern å säg häj till cornelia.

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Wow snyggt!! Vilken våghals diu är!
Ha det så sköj på Gotland nudå!
Kram

Lena sa...

Riktigt snyggt! Du passa jättebra i kort. Ha då skoj i Visby så får vi försöka ses framöver om inte på tjejdagen. Kram Lena

Anonym sa...

super snyggt! Å visst blev du lik Carina :-) ha det toppen nu pöss

Anna sa...

Blev ju skit snyggt!

malin sa...

kanonsnygg frilla! =) är själv sugen på att kapa av mitt hår..=)

Ida sa...

Skitsnyggt!

Virren Vårgårda sa...

Ja kort ska det vara! Kram

Hemma hos Elinor sa...

Ja, du blev skitsnygg! Hoppas du hittar en riktig hunk i Visby ;)

Jessi sa...

Men det blev la gôrsnyggt! :) Hoppas ni har kul i Visby.
Kram

Lina sa...

Hur snyggt som helst! Du passar super i kort! Kraam lina