torsdag, juli 14

Vita

Eftermiddagen har gått i ett.
Andreas hämtade upp mig och vi åkte och hämtade Jimmys bil,
min lånebil.
Följde med till Frida och barnen och tvättade av bilen lite och tog en kopp kaffe.
Sen åkte jag in till stan igen vid 18.

Plockade i ordning på lite grejer och slängde in en tvätt.
Sen var det dags för en promenad med Karin.
Efter en timma och nästan när vi var hemma
så började det vräka ner regn så bra tajming där.
Tack Karin för turen ;)

Nu blir det lite snabbstäd, packning, byta rent i sängen och en dusch.
Sen tänkte jag lägga mig och läsa en stund och
försöka att inte somna allt för sent hur det nu ska gå men försöka går ju !!

Före
Och såhär blev det med dom vita pallarna, helt ok.
Fast jag såg att locken var lite ojämna men det får jag ta och spraya en annan dag 
men nu står dom där och kan fyllas igen, såg så himla tomt ut utan.



2 kommentarer:

zandra sa...

fasiken va snyggt de blev när dom blev vita!! snyggt målat=)

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Vilken skillnad det blir så fort nått blir vitt!
Jättefint blev det!