tisdag, juli 5

Bakistablett

Det gick sådär bra på bilbingon igår...
Även om jag är "lite" av en dålig förlorare så hade vi trevligt.
Karin var grymt nära några tusen med en siffra kvar men icke.
Sen kammade någon person hem storvinsten på 40 000
och den gapade inte ens.
Tror nog fasen jag hade tagit ett ärovarv och tjutit av gäldje
men den lyckan fick man inte.
40 000 såhär inför semestern hade inte suttit fel,
eller ja någon tusing hade bara varit gött.
Men spelar man inte så kan man ju inte vinna heller sägs det?!
Mormor hade med sig stora fikakorgen som vanligt och
det väger ju upp besöket.
Det bjöds på hemmagjord kycklingsallad med god sås och
hemmabakad toscakaka till kaffet,
behöver inte ens säga att det var gott va?! =)



Tänkte passa på att tipsa om bakistabletterna.
Vet inte om det funkar alltid, har väl lyckats få en praktbakfylla oxå någon gång men jag tror ändå det hjälper som flesta gångerna?!
Är det bara psykiskt so what om det hjälper =)
Gjorde i alla fall ett klipp i söndags på Majåkers livs.
En tub för 20 kr, den kostar 49 kr på Ica Klockan,
så jag fick 2 för mindre än en och jag gillar´t !!


Köp vet ja !!

4 kommentarer:

Nadja sa...

Bra fyndat där ;) Sommarn ä räddad :) Tack för senast!!
kram!

Sandra sa...

Haha visst var det, rätt nöjd själv :)
TACK själv !!
Kram

FRIDA sa...

Bakis är bäst!!
synd med bingon, nästa gång vill jag åka med!! :)
Så jagkan vinna o inte du :p

KUL med lönehöjning...

vi ses i morgon
<3 kram

Sandra sa...

FRIDA:
Ja det är det =)

Nästa gång ska du med, kanske ger tur om inte annat?! =)
Fast vinner man så splittar man på alla som är i bilen så vinner du vinner jag :P
Ses imorgon !!
KRAM <3