fredag, juli 15

Cool

Varför ska man alltid packa med sig så himla massa grejer så fort man ska åka iväg?!
Står en herrans massa skit i hallen som ska in i bilen sen och
jag ska bara vara borta en helg.
Hade ju varit smidigt om man kunde bestämma sig redan nu vad man ska ha på sig
alla dagarna men så funkar det ju inte riktigt, för mig i alla fall =)
Sen ska det med badkläder, handdukar, plattång, fön, neccesär, olika skor
någon vinflarra med mycket mera.
Ser väl ut som jag ska resa bort i en vecka eller två men det är bara två nätter.
Haha ja jag är ju själv i bilen så jag får ju plats så skit samma.
Är du likadan som mig eller klarar du av att minimera din packning?!

Känner mig förövrigt jäkligt cool när jag glider runt i Jimmys svarta cheva =)

Helgen är som sagt på ingång.
Kanske blir en sväng förbi mormor på en kopp kaffe på vägen ner om hon är hemma.
Tänkte nog svänga in på Överby och fixa naglarna oxå.
Vore lite fräscht till semestern tänkte jag och smidigt när man ändå åker förbi.
Får se om det hinns med eller om jag kanske tar det på hemvägen?!
Malin slutade nog inte förrän 19 ikväll så hon är ju ändå inte hemma förrän senare.
Ska bli mysigt och kul att komma ner och umgås med henne,
görs alldeles för sällan men nu så.

Vad ska du hitta på för kul/okul i helgen?!
Hoppas den bli toppen i alla fall.

3 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Ja hoppas du med får en mysig helg nudå :-)

Jag är med kass på att packa. Den kan va bra att ha... typ så tänker jag och packar ner kläder för alla tänkbara väder typ!
Kram

Anonym sa...

Ha nu världens bästa helg så hörs vi i veckan.
pussar och kramar

Hanna sa...

Hoppas du får en skitbra helg!
Vad kostar naglarna att göra? Är så jäkla sugen på att få snygga naglar igen!
Ha det gott!