måndag, juli 11

V. 28

Då sitter man på jobbet igen.
"Bara" två veckor kvar och sen är det dags för semester.
Inte annat än att man börjar räkna ner lite nu faktiskt,
ska bli riktigt skönt med ledigt !!
Helgen har varit toppen.
Söndagen avslutades med en tripp ut till Öna på eftermiddagen
för att hälsa på Nadja, Linus och barnen.
Softade i solen, blev serverade bigaråer och smultron av tjejerna och
sen "slängde" Nadja ihop hemmagjord pizza som vi åt på den fina, stora altanen.
Sen blev det min rabarberpaj till kaffet som jag hade gjort tidigare.
Inte den godaste jag gjort kanske men den gick ner.
Tack för trevligt sällskap, god mat och för matlådan som jag fick med hem ;) 




Får se vad denna vecka har att erbjuda, kan kanske bli räkfrossa,
förfest innan Tisdaxklubb och lite annat skoj.

Jobbar du eller har du semester?!
Hoppas du får en bra start på veckan i alla fall ;)


5 kommentarer:

Bettan sa...

Skönt att höra att det är nån mer som har 2 veckor kvar till semestern.......
Känns som alla förrutom jag är lediga nu...:( men vi har ju vårat kvar när alla andra börjar jobba igen.....:)

Ha d fint!!

Kram Bettan

Sandra sa...

Bettan:
Då är vi två i alla fall då.
Visst börjar man längta massor nu men som du skrev så har ju vi vårat kvar när dom andra har börjat jobba igen =)

Ha det bäst !!
Kram

Louise sa...

Tack så mycket :D Oh vad kul! Är det med medborgarskolan? Ett tips om du vill bli bättre med din kamera är att köra manuellt. Då lär du "känna" din kamera bättre :)

Louise sa...

Jag har oxå varit på fotokurs där, Kjell Sangberg hette fotografen vi hade. Jätteduktig :) Ja man får ju känna sig fram vad man tycker känns rätt för en själv :)

Anonym sa...

Hallo!
hi hi det går lite väl fort ibland när man ska blogga från mobilen :). Skrev även inlägget vid kl 11 på förmiddagen maen det kom inte in förran 8 på kvällen.
Såg riktigt smaskigt ut med pizza och paj! Ses i veckan kram