lördag, juli 9

Hinna

Hade en mysig kväll igår.
Åt, drack och tjötade.
Mormor kom en sväng vid 23 och vi kom i säng vid 3.

Käkade en sen brunch vid halv ett sen har jag bara legat på altanen i solen och
lyssnat på musik och läst min bok.
En riktigt soft och skön lördag.
Tog en tur på crosstrainern, blev 7,4 km på 30 min, helt ok tror jag.
Fortare än jag springer i alla fall !!
Stina sa att hon skulle ut och springa och då fick jag eld i baken,
vi ska ju springa tjejmilen ihop i höst =)

Nu är jag hemma och gör mig iordning snabbt.
Flyter nästan bort i värmen men snart är jag klar.
Ska ut till Hinna och träffa Jonas, Stina, barnen, Günther, Annika och
så kanske några mer, brukar vara fullt hus.
Var jätte länge sedan jag var där så det ska bli riktigt skoj och mysigt =)

Ha en skön lördag !!

Inga kommentarer: