onsdag, juli 13

Värk

Min opererade höft värke nu igen, eller ja det har den gjort ett tag men nu
värker det liksom uppåt oxå i hela sidan från höften och till midjan?!
Känner i och för sig lite värk i den andra oxå, kanske bara har belastat konstigt 
under promenaderna/joggningen det sista?!
Får avvakta ett litet tag till annars får jag nog söka för det.
Fast jag tror inte dom kommer hitta något "fel".
Sist jag röntgade för drygt 6 år sedan så var allt som det skulle så troligt är väl att
det kanske bara är nerver som ligger i kläm och då finns det inte så mycket att göra.

Onsdag idag och snart halva veckan gjord.
Fast den går rysligt sakta och vad lär inte nästa vecka innan semestern göra då?!
Tror det blir en tripp ut till familjen i Skalunda i eftermiddag/kväll.
Om Frida inte måste jobba hela kvällen vill säga men det hoppas jag hon slipper
för sin skull och för min skull ;)
Står nog tacos på menyn till kvällsmat och det är ju smarrigt.
Andreas ska även kika lite på min bil, något som slår när man gasar i och
tror att det är avgassystemet som sitter lite löst.
Ska dra mig ner till kusin Malin på Orust och hälsa på på fredag så det kan ju
vara skönt om den rullar på som den ska *peppar peppar*
Får nog slänge ett öga på semifinalen för damerna i fotbollen ikväll.
Har väl inte kollat så mycket egentligen men nu är det ju lite spännande
när dom har kommit såhär långt.
Håller tummarna för att dom klår Japan !


Dags att ta tag i något här så jag får tiden att gå.
Hoppas du får en finfin onsdag !!


3 kommentarer:

Jessi sa...

Min onsdag klagar jag inte på alls, den avslutades på Bakgår'n, mycket trevligt! :) Hoppas höften känns bättre snart.
Kram på dej

Jennie sa...

Hoppas höften känns bättre och att du fick en mysig kväll hos syrran.

Sandra sa...

Jennie:
Känns nog faktiskt lite bättre i höften idag, kanske var bra med en vilodag igår.
Hade en mysig kväll i Skalunda, vin, tacos och babbel =)