fredag, juli 8

Tapas & vin

Hade en mysig kväll med tjejerna på Bakgår´n i onsdags.
Drack rosé, rött, åt lika god tapas som vanligt och lyxade till det med en dessert.
Jag och Frida delade på två olika och glassen med chokladsås var smarrigast.
Är det vardagslyx så är det ;)


TACK tjejer <3

Igår hade jag en riktigt slappartorsdag.
Hade tänkt ta en promenad direkt efter jobbet men det sket sig.
Fick lite inspiratiom till att laga mat så det blev en variant av hot chorizogryta med råris.
Plus att det blev fyra matlådor i frysen, bra att bara kunna ta upp.
Tror på allvar att jag inte har lagat mat på spisen på säkert tre veckor?!
Har ju inte direkt svultit men ibland är det skönt att klara sig på makrill, ägg
och bjudmat någon gång ibland såklart ;)

La mig och kollade på "Svinalängorna", en liten annorlunda film men helt ok.
Tänkte ett tag gå bort och spela lite beachvollyboll med Johanna och co men hoppade det och la mig och kollade på en film till.
Denna gången blev det "Bordertown" helt ok men ingen höjdare den heller.
Var så jäkla trött hela dagen och var nära på satt somna flera gånger i soffan.
Hade tänkt lägg mig 22 men det sket sig som vanligt...
Pratade med Johanna och mailade lite där emellan och vips var klockan över.
Men 23.08 släckte jag lampan, alltid något !!

Känner mig supertrött idag oxå, tur det snart är helg så man kan vila upp sig,
yeah right =)
Helgen är fortfarande lite oplanerad men imorgon kan det bli någon form av fest.
Hoppas på bra väder eller ja inte regn i alla fall så kanske man kan hitta på lite utelekar?!


Hoppas du får en skön fredag !!

Inga kommentarer: