fredag, juli 8

OMG

Tror fasen jag har ryckt mitt första gråa hår på skallen?!
Jag har rätt så rejäl åldersnoja redan nu och
detta gjorde det ju inte bättre precis...
Men det är väl bara att erkänna och flyta med,
kan ju inte stoppa tiden hur gärna jag än vill.
Så jag försöker väl gilla läget och slänger i en hårfärg
och låtsas som inget :)


Ser du?!
Eller är det kanske bara solen som blekt?!
*hoppas hoppas* :)

Nu sitter jag i Gillstad, nyduschad och med en öl i handen
efter en halvmil här ute i skogarna i duggregnet.
Riktigt gött att få joggat en tur även om det var
grymt segt i detta kvava.

Snart blir det grillspett med goda tillbehör,
är bra hungrig nu.
Mormor kommer nog en sväng oxå senare.

Nu har man nog eftersvettats färdigt så dags att
klä på sig och fixa till sig !!




4 kommentarer:

Jennie sa...

Sprang oxå i kväll. De var otroligt kvavt. Ha en mysig kväll!

Frida sa...

De är du o Karin :p, men vi säger att de e solen tycker jag .... Ha en skön dag verkar som de kommer bli sol :)

Sandra sa...

Jennie:
Redigt :)
Ha en skön lördag !!

Frida:
Haha tack, det tror jag med på då ;)
Hoppas jobbdagen går snabbt och att badkaret blir nice.
Kör försiktigt !!
Kram

Hanna sa...

Jag har också fått gråa hår!! Åldersnoja gånger tusen. Gött att jag inte är ensam alla fall ;)
Hoppas allt är bra med dig!