torsdag, mars 1

2, 3 eller 4

En sak som jag kom att tänka på är mitt mål inför Beach 2012,
när ska man ha uppnått sitt mål?!
Idag är det 1:a mars, antingen så är det två månader kvar till 1:a maj
eller så drar man på det till juni eller ytterligare en månad till juli
och då har man ju helt plötsligt fyra månader?!
Just nu känns det som det kan behövas för det står fasen i mig still...
Vill verkligen lyckas bygga lite mer muskler och bränna lite mer fett,
men det kanske kommer, vet i fasen vad jag gör för fel annars?!
Finns säkert grejer man kan ändra på och ta bort som med maten
men känns redan som jag lever rätt bra med maten och tränar en hel del.
Blir knäpp på allt kämpande, även om jag för det mest tycker att det
är superskoj så blir det tröttsamt när det liksom inte sker något på kroppen...
Men jag ger inte upp, här ska det svettas och kämpas ett tag till =)

Skulle gjort en ny fettmätning i går men det hanns inte med
men förhoppningsvis får vi gjort det imorgon.
Känns inte som det kommer att ha hänt särskillt mycket men det ska ju
göras liksom och hoppas om än på en yttepytte liten förminskning !!

Tror bestämt att benen får vila från joggning igen
så det får bli en skön PW i vårvädret, så länge det nu får vara kvar !!

Oj, dags för en sen trekaffe =)

Inga kommentarer: