onsdag, mars 28

Extra allt

Shit vilken träningsvärk jag har i smalbenen sen rodden i måndags antagligen.
En ny träningsform helt enkelt.
Sen att jag gick fram och tillbaka till jobbet igår och tog en joggingtur
på 5 km till vännerna på Majåker för kramar och prat gjorde nog sitt oxå.
Kändes gött i smalbenen när jag gick i morse i alla fall.
Hade inte alls någon lust att springa igår egentligen men ut kom jag
så den där envisheten är allt bra att ha =)
Sen att jag satte i mig detta till sen kvällsmat som Berra
kockade ihop behöver vi ju inte prata om...
Hade nog varit bättre om jag hade stannat till på en glass på Birgers
i solskenet som jag var grymt sugen på på hemvägen från jobbet.
Men jävligt gott var det och får väl helt enkelt trösta mig med att jag
faktiskt hade motionerat 1 mil...
Förhoppningsvis + - 0?!

Kokekorv med extra allt, farligt gott

I eftermiddag blir det PW till gymmet, ett pass för ben, triceps, mage
och vader och kanske rodd på det om jag pallar?!

Men nu först är det elvakaffe !!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Ser ut som du haft en super bra helg och en härlig start på veckan! Kul att det går bra med träningen för dig, gött att känna träningsverk:) Ha en bra kväll!!

Sara Orrbén sa...

Ser riktigt gott ut du! Man måste ju få unna sig ibland, annarsvhade livet vart bra tråkigt attinte få äta och dricka gott(ibland iallafalla) :)

S sa...

Asså shit vad duktig du är med din träning.. Helt sinnes! :)
Hoppas verkligen du får se gott resultat..!

Kul att det gick bra på släktträffen, sådant är alltid nervöst! :)

Sjukt snygg i dina glasögon med! :)
ha det bra! :)
Måste ses på lite tjejfest snart!

Kram

ANNA sa...

hahah JO, kört och bred haha
Den korvrullen såg inte helt fel ut du! Förhoppningsvis blir det grill hemma i helgen med men vädret ser ju lite osäkert ut :S Kram

Louise sa...

Tack! :) Ja precis, så hoppas det är så här fint väder nu så man får tummen ur och går ut och går! :)

Vad kul att du tyckte om det! :) Jag har märkt jättestor skillnad. Jag får lätt plitor om jag har fel produkter i ansikte och tikei har faktiskt gjort det mycket bättre :) Så jag tänker inte byta detta smink mot annat :)