måndag, mars 26

Trippelpass

Fy fan vad redig jag har varit med träningen idag.
Började med ett pass i gymmet, sen ett pass på 5000 m på rodden på 22.57 min.
Och efter det en promenad på 30 min runt älven i det härliga vädret.
Känner mig rätt nöjd med starten på veckan =)
Tack Karin för sällskapet 

Har hunnit betala dom alltid lika roliga räkningarna
och gjort matlådor.
Blev en variant av korv, med vitkål, tomat, paprika, vitlök, lök och
sambal och så riven vitkål till det, blev helt ok !!

Ni var många som blev sugen på denna fantastiska tårtan
så här kommer receptet.
Hoppas jag inte har hypat upp den så du blir besviken om du testar den
men det tror jag nog inte, den var verkligen supersmarrig men mäktig.
Bra i och för sig för då tryckte man inte i sig så mycket =)

4 kommentarer:

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa sa...

Tack tack sötis :)
Uj uj vad du har varit hurtig i dag då. Blir nästan lite sugen på att sätta fart själv ;)
Tårtan såg väldigt smarrig ut!
kram kram

Karin sa...

Tack själv vännen!!
Så jävla gött får vi ta och göra om igen..snart!!!
Ha en bra dag!!
Kram

Louise sa...

Du är så duktig som håller på och tränar! Önskar att jag hade den orken att börja oxå!

Tack så mycket! :) Kanske skulle prova på att baka den till kalaset i helgen :)

Sandra sa...

Karin:
Absolut, kanske ett gött pass på fredag innan vi dricker vin?! =)
Hoppas du får en bra dag !!
Kram