torsdag, mars 22

Skåneland

Solen skiner, himlen är blå och känslorna spirar lite här och där ;)
Fick bli uppvikta byxor och sneakers idag, härliga känsla.
Nu har jag bestämt att våren är här för att stanna, så det så !!




Var och hämtade mina nya brillor som kom redan denna veckan,
tjohoooo.
Pest eller kolera?!
Jag tror jag är rätt nöjd faktiskt, ska bara vänja mig vid större
båge och svarta dessutom, men det gör jag nog.

Nu sitter jag på bussen från Göteborg för vidare färd
till honeyopie i Skåne.
Testar bussalternativet denna gången, mindre väntetid i GBG och
bara 20 min längre resa och såååå mycket billigare än tåg denna gången.
Den biljetten som jag skulle fått boka annars eftersom jag var
så jäkla sent ute hade gått loss på 780 spänn...
Annars kostar det oftast 395 typ, en viss liten skillnad.
Nu kostar det 163 kr från stan med tåg och sen 139 kr med buss,
302 spänn, whop whop !!
Helt ok, sparar gärna in om det funkar och går.
Får se vad jag säger efter denna busstripp =)

HEJ HOPP

11 kommentarer:

Karin sa...

olala dom nya brillorna passar dig gör bra! Så snygg så <3 fast allt klär ju en skönhet!
köss

susse sa...

Snyggt!! Tycker du passade jätte bra i dom där glasögonen =)

Lena sa...

Värsta coola bruden. Jag diggar dina brillor! Ha så skoj i skåneland.

Hemma hos Elinor ♡ sa...

Dom va jättefina :)

mallan sa...

Dom var fina å du är fin!!! Släng ett öga på dig själv..du har ju fått värsta smaaala facet!! :-) kramkram

Jessica sa...

Du passar verkligen i de där brillorna, så snygg i håret oxå! =)
Visst har det varit underbart väder idag, nästan så man fick lite sommarkänslor och ville dra fram grillen.
Ha nu en superbra helg i skåneland med ditt hjärta. =)
Kram

Sandra sa...

Karin:
Tack vännen, du är för söt ;)
Du är finare <3
Köss

Susse:
Tack snälla ;)

Lena:
Söta, tack ;)
Kram & trevlig helg på er med

Mallan:
Gulle dig, tack ;)
Så smal är jag inte men den vinkeln var till min fördel, men suger absolut åt mig ;)
Kram

tina sa...

tusan vilken snygg frisyr du har sandra, blir så sugen nu på en kort snygg frisyr!! glasögonen var riktigt snygga oxå, passar dig som handsken:)) ha en skön helg nere i skåne!! skåne på våren är riktigt fint, våren har ju kommit tidigare dit.. :D

Louise sa...

Skitsnygga brillor! Passar dig utmärkt! :)

Oh jag älskar fortfarande att klä ut mig hahaha! Så halloween är ju en favorit hehehe :) Skulle vilja ha maskerad fest någon gång så man kan klä ut sig till precis vad man vill :D

Ha en kanonhelg nu i skåne, det är fint där, är född i Ängelholm :)

Sandra sa...

Tina:
Tack så mycket :)
Trivs bra med båda faktiskt ;)
Klipp då, det växer ju som sagt ut.
Ingen sol här i Skåneland idag, disigt men det kanske kommer.
Kram & trevlig helg

Sara Orrbén sa...

Supersnyggt tjej!! :)
Jag har tänkt länge att vi kanske skulle dra ihop alla bloggtjejer i vår, kanske ta med lite fika till stadsträgården! Vi är ju ett gäng som följer varandra och då kan det ju vara roligt att träffas lite live! :) så kan du få låna Elvin lite! :)
Hoppas du har en bra helg nere i Skåne nu! Kram